برای خرید آنتی ویروس اورجینال کلیک کنید

 

با گسترش روز افزون دنیای اینترنت و در پی آن افزایش بدافزارها و جاسوس های سایبری نیاز کاربران به یک آنتی ویروس قدرتمند و قابل اطمینان بیش از پیش احساس می شود از این رو امروز قصد داریم برترین آنتی ویروسهای تحت سیستم های عامل  ویندوز و اندروید را معرفی کنیم .
بدون شک آنتی ویروس رومانیایی بیت دیفندر در سالهای اخیر گوی سبقت را از رقبا ربوده و کنار آنتی ویروس کسپر اسکای در صدر جدول بهترین آنتی ویروسها قرار دارد  در بررسی هایی که کمپانی معتبر av-test بر اساس سه فاکتور عملکرد،محافظت از سیستم و قابلیت استفاده  بر روی آنتی ویروسهای مختلف انجام داده ،این دو آنتی ویروس بیشترین امتیاز را از بین سایر رقبا کسب کرده اند .
اما در سیستم عامل اندروید کمپانی های دیگر نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارند و بنا بر سلیقه خود میتوانید از آنتی ویروس دلخواه استفاده نمایید.

 
تست ها
 در سال 2015، AV-Comparatives، 21 محصول برای ویندوز را مورد بررسی و تحقیق قرار داد. تمام این برنامه ها از نظر توانایی حفاظت در برابر تهدیدات اینترنت در جهان حقیقی و هزاران برنامه ی مخرب جدید و ایجاد حفاظت بدون کاهش سرعت رایانه، مورد آزمایش قرار گرفتند. علاوه بر این تست های اختیاری، چگونگی حذف بدافزار ها از یک سیستم آلوده ، مسدود کردن خطرات ناشناخته را بررسی میکند.
 
نتایج و جوایز
 در حالیکه تمام برنامه ها در آزمایشات ما در یک سطح قابل قبولی بوده اند، برخی از نرم افزار ها بالا تر از سطح کارایی بودند. برای جزئیات بیشتر لطفا بخش  " نگاهی به سطوح به دست آمده سال 2015" در صفحه ی 7 را ببینید. به دلیل شناسایی محصولات با رتبه های برجسته تر، تعدادی جایزه به بهترین نتایج در هر تست و در مجموع اعطا کرده ایم. محصول سال و برترین رتبه ، طبق کارایی در سری تست های سراسری، به صورت طلایی، نقره ای و برنزی برای هر نوع تست است. لطفا قسمت جوایز را برای بررسی جزئیات جوایز ببینید.
 
جایزه سال 2015 به کسپرسکی میرسد و بهترین محصولات بعد از کسپرسکی به ترتیب حروف الفبا به این صورت هستند: Avast, AVIRA, Bitdefender, Emsisoft, eScan, ESET
 
جدول امتیازات آنتی ویروسها در سیستم عامل ویندوز(برای کاربران خانگی):

The best antivirus software for Android-ittl.ir-رنک آنتی ویروسهای گوشی ها

جدول امتیاز در سیستم عامل اندروید: 

The best antivirus software for Android-ittl.ir-رنک آنتی ویروسهای گوشی ها